تعمیر دوربین پلاک خوان صنعتی

تعمیر دوربین پلاک خوان صنعتی

تعمیر دوربین پلاک خوان صنعتی – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی دوربین پلاک خوان در کلینیک تخصصی دیجی برد Digi-board

معرفی دوربین پلاک خوان صنعتی

دوربین های پلاک خوان صنعتی مجهز به فناوری LPR به منظور ثبت جزئیات پلاک خودرو به کار می روند. الزامات مورد نیاز دوربین پلاک خوان صنعتی شامل : تجهیزات شبکه ، موقعیت یابی مناسب ، روشنایی و… می باشد

معرفی فناوری LPR در دوربین پلاک خوان

امنیت ویدئو در سال های اخیر اهمیت چشمگیری داشته است. فناوری LPR به کمک هوش مصنوعی پیشرفته ، در عملکرد دوربین پلاک خوان ، نقش بسزایی را ایفا می کند که می تواند کنترل ترافیک ، جمع آوری الکترونیکی عوارض را تسهیل کند.

سیستم LPR ، از دوربین های مختلفی نظیر : مادون قرمز ، دوربین اجرای قوانین جاده ای و… استفاده می کند.

در LPR  یک نوع فناوری تشخیص نوری جهت شناسایی پلاک و اطلاعات موقعیت مکانی خودرو به کار می رود.

دوربین های پلاک خوان مجهز به LPR ، با تجزیه و تحلیل ویدئو های دریافتی به صورت کاملا هوشمندانه توانایی تشخیص پلاک خودرو را دارند.

نحوه عملکرد دوربین پلاک خوان صنعتی

هنگامی که یک وسیله نقلیه از میدان دید دوربین  عبور می کند موقعیت پلاک را نسبت به کل تصویر شناسایی می کند و به سیستم اجازه می دهد بدون توجه به سایر اطلاعات موجود در تصویر ، تنها روی پلاک خودرو تمرکز کند. اگر تصویر در زاویه نامطلوب باشد یک نرم افزار ، تنظیمات و اصلاحات تخصصی را اعمال می کند تا تصویری ایجاد کند که خواندن آن برای نرم افزار OCR آسان تر باشد.

بر اساس الگوریتم هوش مصنوعی ، LPR داده ها را از طریق یک نمونه از پیش طراحی شده به صورت خودکار ارائه می دهد که نه تنها پلاک خودرو را با دقت بالا نشان می دهد بلکه نوع وسیله نقلیه ، رنگ ، و… را شناسایی می کند و تاثیر به سزایی در پیش بینی های امنیتی و مدیریت ترافیک ایفا می کند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *